اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نشست اضطراری روسای ورزش ایران| نامه اعتراض آمیز ظریف به اینفانتینو

  • کد خبر: ۶۱۴۴۳
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
نشست اضطراری روسای ورزش ایران| نامه اعتراض آمیز ظریف به اینفانتینو
صبح امروز نشستی اضطراری میان روسای ورزش و فوتبال ایران درباره از دست رفتن میزبانی ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی برگزار شد. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه نیز نامه‌ای اعتراض آمیز برای اینفانتینو، رئیس فیفا ارسال کرده است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه و شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال امروز نشستی را در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار کردند و موضوع رد میزبانی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توسط این نفرات مورد بررسی قرار دادند.


سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در این باره گفت: «امروز جلسه خوبی با رئیس فدراسیون فوتبال، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار کردیم. این تصمیم از نظر ما ورزشی نیست و سیاسی محسوب می‌شود. از لحظه شروع کار یک دیپلماسی ورزشی را آغاز کردیم و سعی داریم بهترین نتایج را در این زمینه برای فوتبال‌دوستان به دست بیاوریم. ما باید به هر نحو ممکن تلاش کنیم تا فوتبالیست‌های ایرانی خواسته‌های مردم را اجرایی کنند و ما هم با همه توان در کنار آن‌ها هستیم.»


سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم پیرامون این ماجرا توضیحاتی میدهد: «این تصمیم از نظر ما سیاسی و یک پازل از طرف کلانتر برای فشار بر ورزش و نشاط ملی است. این پروژه به دنبال انزوای ایران است. دکتر ظریف به اینفانتیو نامه اعتراض نوشت و با چند کشور صحبت داشت، سلطانی‌فر نیز اعتراض کرد و ما هم به باخ نامه اعتراضی نوشتیم. قرار شد فدراسیون فوتبال به اینفانتینو و کنفدراسیون آسیا اعتراض کند و برای پیگیری و ملاقات دوجانبه اقدام کند. همه ظرفیت کشور برای حمایت از فوتبال بسیج شده است آنچه اتفاق افتاد تصمیم ناعادلانه و غیر منتظره است و از خلل فدراسیون فوتبال حداکثر بهره را بردند. مسئولیت این بی‌تدبیری متوجه شیخ سلمان است. از ظرفیت حقوقی، سیاسی و ملی برای ابطال آن استفاده می‌کنیم. مباحث حقوقی در این مورد شکل گرفته است. آنچه اهمیت دارد این است که به افکار عمومی پاسخ دهیم که در حال پیگیری هستیم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->